ShareThis

Monday, December 24, 2012

TRIP RAHSIA 2nd DAY





TANAH LOT, BALI
#TripRahsia 2nd Day kami adalah menuju ke Tanah Lot dan Uluwatu. Perjalanan ke TANAH LOT mengambil masa lebih kurang 1jam dari penginapan kami dengan menaiki Unser katanya....Oleh kerana nak tgk sunset di Uluwatu, kami terpaksa berkorban dgn tiadanya sunset di Tanah Lot (bukan main panas lagi masa di Tanah Lot)...mujurlah air dah start pasang...cantik la jugak Tanah Lot ni. Aku dapat membayangkan keindahan Tanah Lot ni jika sunset...tapi apakan daya... Lepas abis jelajah ke Tanah Lot, kami terus ke Uluwatu...perjalanan mengambil masa lebih kurang 2jam. Sampai tertidoq la aku dalam unser tu! Yang xbestnya ttg Bali ni...jalan JEM GILER! Nyampah aku!


SHANTIKKKK! (BUKAN KAU ALI! YANG BLKG TU!)

POSE OF THE YEAR

TANAH LOT, BALI (AIR DAH START PASANG)
Sampai ke ULUWATU, tetiba kena plak pki skirt ungu tu...hmmm layankan... depa kata monyet kat situ hardcore sikit...so hati2 la...(tp mmg betoi pun!)...Masuk ke dalam Uluwatu tu kena byr...tapi aku xigt berapa coz tgh mamai... Setibanya aku kat dalam perghhh mmg benar bagaikan kelu lidahku...CANTIK Subhanallah! Permandangan situ rasa aku macam nak tidoq ja kat tepi tebing tu...rasa berbaloi sgt! Tapi ada kwn aku sorang ni takut tinggi...snap pic pun jauh dari tebing...hihi...tapi mmg xde safety kat situ tau...klu g sana bawak anak2, jaga2 lah...silap haribulan leh terjatuh tu...tinggi kot!
MONYET PUN MINUM SPRITE!

ULUWATU, BALI

TEPI TEBING ULUWATU, (TINGGI Oiii!)
STYLE BRO!
SUBHANALLAH CANTIK TEMPAT NI!

SEDANG SURVEY UNTUK TANAH JAJAHAN

INDAHNYA CIPTAAN MU YA ALLAH! SUBHANALLAH...

No comments:

Post a Comment